wel jammer, maar zodra ik de prijzen weet en dus ene mail kan terugsturen vraag ik hen ook meteen even hoe dat zit met die cedum.
ben wel benieuwd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:ik kan helemaal niks vinden trouwens over die indian cedum tree.
wel jammer, maar zodra ik de prijzen weet en dus ene mail kan terugsturen vraag ik hen ook meteen even hoe dat zit met die cedum.
ben wel benieuwd
ellepel schreef:ik kan helemaal niks vinden trouwens over die indian cedum tree.
ben wel benieuwd
ellepel schreef:
From the publication it appears that 'novelcure' send the same capsules to any animal that appears to have sweet itch - I cannot therefore understand why the blood analysis is necessary??
.,
ravel schreef:
Bloedonderzoek € 150,=
Kuur, ongeacht welke; € 169,=
Heb hier slechts een 10 nota's liggen dus............
@ henny; paarden die wel 4 - 5 kuren nodig hadden? was dat maar waar, dan was mijn paard nu wel genezen geweest!!!!
henny_w schreef:ravel schreef:
Bloedonderzoek € 150,=
Kuur, ongeacht welke; € 169,=
Heb hier slechts een 10 nota's liggen dus............
@ henny; paarden die wel 4 - 5 kuren nodig hadden? was dat maar waar, dan was mijn paard nu wel genezen geweest!!!!
Hoi Ravel,
Inderdaad jij spant wel aardig de kroon geloof ik![]()
Dat jij geen speciale korting hebt gehad als vaste klant ?
Falka schreef:
De ISO-9001 norm heeft er totaal
niets
mee te maken. De Isonorm gaat om de administratieve organsisatie van een bedrijf.
henny_w schreef:Falka schreef:
De ISO-9001 norm heeft er totaal
niets
mee te maken. De Isonorm gaat om de administratieve organsisatie van een bedrijf.
ISO-9001 heeft ook enigszins te maken met je produkt.
Het gaat erom dat je als maker een beschrijving van je produkt geeft.
Die beschrijving wordt door instanties zoals bijv. TNO en TUV gecontroleerd.
Als jij beschrijft : mijn produkt is rotzooi, dan behoor je ook rotzooi te makenAlleen als je voldoet aan je beschrijving qua bewerkingsproces dan voldoe je aan de norm.
ISO-9001 zegt niks over de kwaliteit en de werking van het produkt.
Citaat:Eczit wordt geproduceerd binnen de ISO-9001 norm met wereldwijde acceptatie en volgens de geldende normen voor erkende laboratoria overeenkomstig de regelgeving binnen de Europese Unie.
Fronton schreef:Dus we weten niet waar het certificaat (if any) voor afgegeven is? Met alle activiteiten van de man, kan dat dus voor van alles zijn.
Ik denk aan misleiding.
Lielle schreef:dit staat er letterlijkCitaat:Eczit wordt geproduceerd binnen de ISO-9001 norm met wereldwijde acceptatie en volgens de geldende normen voor erkende laboratoria overeenkomstig de regelgeving binnen de Europese Unie.
zoals ik het lees, vindt dus de productie conform iso norm plaats, en mogelijk is dus het betreffende lab gecertificeerd.