Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

BarbaraNova schreef:Ik heb half half bij gelezen, hoop dat het met iedereens paardjes wat beter gaat, zorgen zijn zo slecht voor je, ik verlies mijzelf altijd een beetje, maarrrrrr...daarom de vraag, ik las dat jullie cameras op stal hebben.
Ik huur een stal maar is te ver van de bewoonde wereld af dus heb wel stroom maar geen wifi, ik zou ook heel graag een camera willen, ik ben echt totaal zwaar gehandicapt met dit soort dingen, hoe kan ik dit voor niet te veel het beste aanpakken?
BarbaraNova schreef:Ik heb half half bij gelezen, hoop dat het met iedereens paardjes wat beter gaat, zorgen zijn zo slecht voor je, ik verlies mijzelf altijd een beetje, maarrrrrr...daarom de vraag, ik las dat jullie cameras op stal hebben.
Ik huur een stal maar is te ver van de bewoonde wereld af dus heb wel stroom maar geen wifi, ik zou ook heel graag een camera willen, ik ben echt totaal zwaar gehandicapt met dit soort dingen, hoe kan ik dit voor niet te veel het beste aanpakken?
DubbelFun schreef:Ik zou toch nog even afwachten, de werking kan per dier verschillen.
Boon haar mest is nog steeds niet beter en ze krijgt nu al 2 dagen geen krachtvoer, SP of andere dingen buiten het hooi. Dus daar kan het iig niet van komen. Het hooi eet ze al sinds dat van het land kwam. Jasmijn heeft er ook wel iets last van, maar veel minder.
Morgen maar beginnen met de psyllium kuur, misschien doet dat wat.
Somebitch schreef:Ja alleen toen hoestte hij er ook bij en had hij slijm, dat is nu dus niet aanwezig. Ik twijfel enorm gelukkig kan ik er nog een weekend over nadenken…
voor iedereen met zorgen. Lastig die afweging wat wel en niet te doen...
Ze was maf vandaag. Ik heb haar nog nooit echt zien bokken, maar vandaag echt meerdere keren
scheuren door de bak, luid snurkend, helemaal maf

maar dit vind ik zo mooi. Ze was al een paar keer naar de omheining gelopen toen ik andere paarden naar de wei bracht, ze wilde echt iets doen. En voor een blijf-van-mn-lijf-merrie vind ik het zo mooi dat ze echt vraagt om aandacht
hagelslag schreef:Somebitch schreef:Ja alleen toen hoestte hij er ook bij en had hij slijm, dat is nu dus niet aanwezig. Ik twijfel enorm gelukkig kan ik er nog een weekend over nadenken…
Stomme vraag, maar kan het niet vocht achter de longen zijn, of het hart wat het niet meer goed kan handelen?
Ennnn niet geheel onbelangrijk, wanneer was de laatste wormkuur?