Pallatin schreef:Zijn dit extra lange whinny socks? Ik doe ze iig nooit over de hak, lijkt mij dat ze dan daardoor al uitrekken en makkelijker afzakken. En volgens mij is het idd isolatie tape, het is wel een gedoetje maar dat vind ik sowieso wel hoor met de sokken. Maar hier helpen die sokken echt goed en heb in t weide seizoen ook wel eens een tijdje tape gebruikt, werkte prima. Is t nodig dat ze zo hoog zitten? Ik zou het anders gewoon eens proberen tot de hak en met de tape, maar kijk wel even goed op de site voor uitleg.
Oke, ja helaas wel, het loopt bij hem ook door over de bruine vacht. Zover ik weet zijn dit de normale, ik heb het op een Franse site gekocht in maat Cheval. Ik heb ook die van een Zweedse site liggen maar nog niet gepast. Dat is een maat M (quarter/standaard). Hij is een KWPN'r van 165cm, beetje ouderwetse bouw nog.

NinaCharlie schreef:Voor het wasprotocol zou ik wel echt contact opnemen met Wapenveld en niet met Utrecht. Mark werkt er niet meer maar ze weten er ongetwijfeld vanaf.
Edit: prednison onderdrukt en het wasprotocol maakt doeltreffend de eiwitten stuk, dus dat zou kunnen waarom je er maar niet vanaf komt.
Oke bedankt! Ik ga dan eens binnekort met hun contact opnemen en kijken of zij nog iets kunnen betekenen!