Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
hwn schreef:Ik denk dat je wat spoken ziet, als je gekke bokkesprongen maakt, ga je wat scheef door de bocht hangen, en is het normaal dat je al eens een voet bij moet zetten om je evenwicht te houden, zeker in die modder, probeer het zelf maar eens uit.![]()
Ik heb eerlijk gezegd in alle filmpjes nog niets verontrustends gezien dat ik als medisch zou beschouwen. Ik vind zijn bewegingen niet fout, snap zelfs niet wat ik er voor fout zou moeten aan zien: hij loopt regelmatig, in alle 3 de gangen, en het is dan nog een paard dat op boxrust staat, wat ik eigenlijk zelden of nooit positief vind (iets waarover ik vroeger met DA'en wel es in de clinch ging) omdat ze juist extra gek doen als ze buitenkomen met alle risico's van dien, ten tweede andere spieren verliezen, en ten derde een vals gevoel van genezing hebben.
TS, wat zegt je osteo erover?
bobje26 schreef:Is het niet fijn om een (volwassen) verzorger te hebben die wel elke paar dagen volle aandacht aan hem kan geven?
Zo leert hij weer van andere en jij misschien ook. Dan heb je wat meer rust en Limo wat meer regelmaat.
Wijslander schreef:Ik denk dat Limo wel echt een ervaren persoon nodig heeft om hem te begeleiden in dit proces. Is het toch niet het overwegen waard om hem bij je instructrice in training te zetten?
Wijslander schreef:Ik denk dat Limo wel echt een ervaren persoon nodig heeft om hem te begeleiden in dit proces. Is het toch niet het overwegen waard om hem bij je instructrice in training te zetten?
Art_Ificious schreef:Zolang ik nog geen rijbewijs heb is dagelijks naar stal gaan niet gemakkelijk. En daarnaast zou een vaste verzorger bijtrainer wel handig kunnen zijn.