Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mizora schreef:Dan zal ze je waarschijnlijk verbannen hebben. Ik heb mijzelf afgemeld daar, want ik vond dat er mensen onnodig op de kosten gejaagd werden en te vaak onwaarheden werden vertelt. O.a. over het Soja is de duivel, terwijl sojameel juist voor mensen die de hoge kosten van extra eiwit, waaronder de 3 aminozuren, slecht kunnen opbrengen, een prima tussenvorm kan zijn.
Gloa schreef:Ze krijgt beide suplementen van horseflex.
Ze krijgt de normale aanbevolen dagelijkse hoeveelheid. Dus hoe groot is de kans dat je daarmee bij een pssm1 paard een overdosis krijgt?
Het is een trekpaard en doet heel licht recreatieve arbeid.
No_No schreef:Ik ben er uitegooid omdat een vriendin van mij iets op haar prive account had gezet waar de beheerster van de pagina anders over dacht. Het ging over mijn pony dus ben ik er ook uit gezet. Ik heb helemaal niets van die discussie mee gekregen omdat ik aan het werk was. Beetje vreemd om het op die manier te doen. Ze hebben mij ook niet laten weten waarom ze dit zo gedaan heeft.
Gloa schreef:Ze krijgt beide suplementen van horseflex.
Ze krijgt de normale aanbevolen dagelijkse hoeveelheid. Dus hoe groot is de kans dat je daarmee bij een pssm1 paard een overdosis krijgt?
Het is een trekpaard en doet heel licht recreatieve arbeid.
Gloa schreef:Magnesiumcitraat geloof ik.
Ik vind de hoeveelheden eigenlijk heel erg meevallen als ik dat vergelijk met wat ze in het begin kreeg van de paardendrogist.
belle_boef schreef:https://www.vhlgenetics.com/en-gb/
Zijn er ervaringen met bovenstaand lab? Hoe snel heb je de uitslag na opsturen?
Mizora schreef:De gedachte was 10g lysine, 2-3g methionine en 5g Threonine toch?