Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celine_Famke schreef:Ik moet eigenlijk nog een nieuwe RSIH.. Maar ze zijn zo duur!
Paard heeft nu nog een regendeken (met hals) op. Eczeemdeken ligt wel al klaar.
Sammyoo schreef:Alleen de kleine maatjes zijn voordelig bij EJ, vanaf maat 165 zijn ze gewoon 139 euro
Ik vind de eczeemdeken van Shires een goed alternatief voor de RSIH en veel goedkoper (85 euro bij EJ). Overigens heeft Divoza binnenkort weer 25% korting acties, scheelt ook een slok op een borrel.
Sodeletuut schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met de Shires Sweet Itch deken??
[ Afbeelding ]
Ik was altijd tevreden over de Rambo variant, alleen ben er vanaf gestapt omdat hij geen buikflap heeft. Ik zei vanmorgen nog: ik wou dat er een deken was zoals de Rambo maar dan met een buikflap.. En toen zag ik dezeDe Pagony die ze nu op heeft geeft namelijk naar mijn idee nog teveel mogelijkheid voor vliegjes om er onderdoor te vliegen, en misschien is dat met deze deken ook over??
car0linee schreef:Ik heb de Shires Sweet itch voor mijn merrie. Hoorde van de winkel dat hij iets groter uitviel. De nek is fijn lang en de buikflap sluit heel mooi aan. Mijn merrie heeft alleen erg brede schouders en daar zit de deken nog niet optimaal dus ik ga hem een beetje verbouwen maar verder vind ik het een erg mooie deken.
[ Afbeelding ]
Ja, ze was erg blij dat ze haar deken op mocht
(alleen het kleurtje is erg besmettelijk. Momenteel is mijn deken zwart
jessie84 schreef:Sodeletuut schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met de Shires Sweet Itch deken??
[ Afbeelding ]
Ik was altijd tevreden over de Rambo variant, alleen ben er vanaf gestapt omdat hij geen buikflap heeft. Ik zei vanmorgen nog: ik wou dat er een deken was zoals de Rambo maar dan met een buikflap.. En toen zag ik dezeDe Pagony die ze nu op heeft geeft namelijk naar mijn idee nog teveel mogelijkheid voor vliegjes om er onderdoor te vliegen, en misschien is dat met deze deken ook over??
heb geen ervaring maar wil hem wel aanschaffen,omdat het hals stuk uit 1 deel bestaat dus ik denk de minste kans op schuurplekken.
Alleen hij is niet op veel plekken tekoop