Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Luziream schreef:Ik heb nog nooit gehoord dat ze dmv punctie gas zouden afvoeren.Meestal doe ze een punctie om te kijken of er geen vloeistof meekomt wat zou kunnen duiden op prikkeling van darmwand of maag geloof ik. Als er veel vocht mee zou komen met een bepaalde kleur zou dat juist niet goed zijn.Zou bloed ed kunnen zijn.
dappy111 schreef:Werkt Yakult? Een paard van de manege waar ik rij heeft ook net een koliekoperatie gehad, dus alle tips zijn welkom!
sandra3235 schreef:
_Luziream schreef:Die van mij krijgt al pro biotica dus ga hem dan niet van alles door elkaar geven. Ik mag hem Haemolytan gaan geven. Omdat hij er bekend mee is en de arts ook zegt dat ie daar wel fitter van zal worden dit ook weer ten goed komt voor zijn darmen omdat hij dan uit zich zelf meer beweegt. Dat doet ie nu gewoon niet.
@ Sandra heerlijk toch dat Wynn het zo goed doet?
Ik denk dat ie van mij echt even een najaarsdip heeft. Heeft hij iedere 2 jaar wel. Is ook wel chronisch bij hem. Dan gaat het weer een hele tijd goed en dan wordt ie weer extreem lui. We gaan het zien met het ijzer.