Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
laura1986 schreef:Kukkie als ik nog een paard had gezocht was het zo´n beetje ideaal voor me geweest. Er zijn zat mensen die graag een vrij rustige pony hebben en ik denk daarom ook wel dat je er een fijne nieuwe eigenaar voor gaat vinden!
Wie heeft er hier ervaring met weidebeleid? Ik zou daar graag meer van willen weten, vooral over hoe ik het weitje geschikter kan maken voor sobere paardjes. Bio-Ron lijkt me wel intressant, maar ook erg duur? Zou dan 45 euro voor consult kosten en zo´n 50 euro reiskosten kwijt zijn, en evt bodemonderzoek komt daar nog bij.
KootMiraDrum schreef:GD = Gezondheidsdienst Paarden
singasong schreef:MarijeR schreef:@ Geerke, een worminfectie is al uitgesloten gelukkig
@ Singasong: het is een 7 jarige hengst.
Ik vroeg het omdat ik pas ergens heb gelezen dat er bij hengsten geen IR voorkomt. Maar waar ik dat nou heb gelezen??
Mandyke schreef:Ik heb naar aanleiding van dit topic mijn paard ook laten testen op IR. Ze heeft immers eeuwig overgewicht, dikke manenkam en op nog een aantal specifieke plaatsen vetophopingen ...
Paardje is niet IR!!!![]()
![]()
![]()
Wel moeten we proberen om zoveel mogelijk haar overgewicht onder controle te houden natuurlijk want wat niet is kan nog komen uiteraard.
Wou ik maar even kwijt ...