Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sammetje schreef:Wuswa:
Heb je het idee dat die Cavalesse iets doet? Ik las daar gister ook over en denk erover om dat te bestellen. Wortels, appels, biks etc krijgt ze allemaal niet. Die Leovet olie kan ik ook nog weleens proberen.
wuswa schreef:Tja, of die Cavalesse iets doet weet ik niet want ik weet niet hoe erg ze zou schuren als ik het niet zou geven. Ik geef het omdat ik geloof in een oplossing van binnen uit. De 'smeersels' verzachten alleen de jeuk en nemen de oorzaak niet weg.
suuszzzz schreef:Ik heb hem er al een paar weken opliggen (eind maart). Lijkt mij het handigste om hem er op te leggen VOOR ze beginnen met schuren? Anders blijven ze toch schuren met de deken op? Naja dat zal wel niet bij alle paarden zo zijn natuurlijk..
Roos_s schreef:suuszzzz schreef:Ik heb hem er al een paar weken opliggen (eind maart). Lijkt mij het handigste om hem er op te leggen VOOR ze beginnen met schuren? Anders blijven ze toch schuren met de deken op? Naja dat zal wel niet bij alle paarden zo zijn natuurlijk..
als ze niet geprikt kunnen worden is oorzaak toch ook weggenomen? tenminste zo denk ik erover
itske schreef:Geeft ECHT geen schuurplekken hoor.
Pony loopt al wel 7 jaar in zijn pyama en nog nooit een schuurplek gehad
Roos_s schreef:suuszzzz schreef:Ik heb hem er al een paar weken opliggen (eind maart). Lijkt mij het handigste om hem er op te leggen VOOR ze beginnen met schuren? Anders blijven ze toch schuren met de deken op? Naja dat zal wel niet bij alle paarden zo zijn natuurlijk..
als ze niet geprikt kunnen worden is oorzaak toch ook weggenomen? tenminste zo denk ik erover