Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chipieke schreef:Hoi medezomereczeemlijders...
Iemand van jullie toevallig een deken maat 175 te koop? Ik trouw volgend jaar en wil echt dat m'n haflinger lange manen heeft tegen die dag!!!
De liberate heeft wel wat geholpen, helft van haar manen zijn lang gebleven en de staart is onaangeroerd gebleven! Maar de buik heeft het hardst te lijden gehad...
Wie o wie heeft er nog een deken te koop![]()
Ik denk dat ik maar al in februari een deken ga opleggen, liever te vroeg dan te laat! Vind het spijtig dat ze onder de deken moet maar ik hoop dat ze dankbaar zal zijn...
ellepel schreef:rommeke:
bier tegen eczeem?
nou ben heel benieuwd of dat werkt.
appie had dus selenium tekort in het bloed, hij krijg nu een supplement, en aankomende zomer blijft hij dus hoog in de vitamines staan omdat hij het toch nodig heeft blijkbaar.
ben benieuwd hoe dat verder gaat.
afgelopen jaar was nog het beste jaar sinds ik hem heb en heb toch het idee dat de extra vitamines wel geholpen hebben
ellepel schreef:betekend dus niet dat iedereen nu maar lukraak vitamines in hun paard moet gaan stoppen hoor, ik heb hierin ook overlegd met mijn veearts wat verstandig is
Sodeletuut schreef:chipieke schreef:Hoi medezomereczeemlijders...
Iemand van jullie toevallig een deken maat 175 te koop? Ik trouw volgend jaar en wil echt dat m'n haflinger lange manen heeft tegen die dag!!!
De liberate heeft wel wat geholpen, helft van haar manen zijn lang gebleven en de staart is onaangeroerd gebleven! Maar de buik heeft het hardst te lijden gehad...
Wie o wie heeft er nog een deken te koop![]()
Ik denk dat ik maar al in februari een deken ga opleggen, liever te vroeg dan te laat! Vind het spijtig dat ze onder de deken moet maar ik hoop dat ze dankbaar zal zijn...
Als je geen bezwaar hebt tegen een vieze deken met gaten?
Ik ga zelf een nieuwe kopen, maar tis verder nog een prima deken.
Rambo Sweet Itch Hoody
Mag je voor een zeer klein bedragje wel van me overnemen, al is het maar om te proberen.
Ik ben er zo blij mee dat ik weer dezelfde ga kopen