Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:Bedankt voor alle lieve berichten,ook per PB...wist niet dat dat me zo zou helpen!
Even een rare vraag....wie geeft zijn paard hier langer dan drie jaar pergolide/prascend?
Heb ooit ergens gelezen dat vanaf het moment dat je met medicatie begint je het nog ongeveer drie jaar redelijk stabiel kunt houden en dat het daarna een stuk moeilijker word.
Was dus benieuwd naar ervaringen hier.
Niet ongerust worden hoor,als jullie al drie jaar medicatie geven,nu niet denken dat het mis gaat!!!
(gaat redelijk vandaag)
Yvank_ schreef:Sterkte Geerke!
Hier uitslag binnen van onze pony, ondanks dat alles op Cushing wees is de test negatief. Wel heeft ze bloedarmoede, magnesium en fosfaat tekort en tekorten op alle vitamines.
geerke schreef:ik probeer die bron te vinden maar lukt niet...was op een amerikaanse site.
Misschien weet JP@ dit?
Setteli schreef:Ik heb Vlek en Naughty ook al bijna 2 maanden op de Cush care staan. Ik wilde woensdag weer halen, maar helaas uitverkocht. Het was in 1 x heel snel gegaan. Ik had gelukkig nog wat en maar een zak sixteen plus gehaald. Volgende maand maar gelijk 2 zakken halen!