Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ellepel schreef:maar elamor,je hebt dus wel gewoon de deken er op?
meestal is het dan logisch dat er dan geen jeuk meer is.
appie reageerd op jong gras en daardoor heeft hij nu wat jeuk,maar de andere eczemer op stal staat schraler en daar gaat het heel goed mee
Elamor schreef:ellepel schreef:maar elamor,je hebt dus wel gewoon de deken er op?
meestal is het dan logisch dat er dan geen jeuk meer is.
appie reageerd op jong gras en daardoor heeft hij nu wat jeuk,maar de andere eczemer op stal staat schraler en daar gaat het heel goed mee
Nee hoor!Vorig jaar ook deken op maar schuurde er gewoon doorheen. Nu ben ik wel eens genoodzaakt om haar 2 dagen zonder deken te moeten laten staan en ook dan geen tekenen van eczeem.
Breghje schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen... maar hier nog steeds geen jeuk!
Ik zet haar af en toe een poos bloot op stal (bv na het rijden, ga ik nog even wat drinken in de kantine dus wel een paar uur), maar ook dan geen enkel teken van jeuk of willen schuren, buiten op haar hals waar de naden van de deken lopen, daar mag ik heeeeeul lang rossen.![]()
Wel is haar kap de paar dagen dat ik weg was en ze zonder graasmasker heeft gestaan iets dikker geworden, maar nu heeft ze hem weer op dus ik ben benieuwd. Overigens had ze hem af vanweg een wond op haar kin, nu is de achterkant van de GG afgetaped met Duckttape, dus ik ben benieuwd naar morgenochtend.
Dus ik zit nu echt te twijfelen of het wel ZE is eerlijk gezegd... maar ik heb mezelf voorgenomen om dit jaar mét deken door te komen, en volgend jaar van één van de twee (de meest kapotte) een halve deken te maken, zodat wel haar hals tegen de manenetende vliegjes zijn beschermd, maar ze voor de rest lekker in de zon kan.
Elamor schreef:fijn is dat he! heb je m verder wel met deken op?
anneuijttt schreef:Ik meld Dekens ben ik niet zo van, ze kosten echt duur en daarmee gaat haar jeuk niet over.
Heeft er iemand dus goed spul (watdanook!) wat echt goed helpt(bij jullie dan, want wat bij de een werkt hoeft niet bij de ander te werken)