Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Silver_Fox schreef:Ik vind het vreemd, mijn pony krijgt sinds de laatste paar jaren ontstoken ogen rond deze tijd van het jaar en dat is pas weer over als het ZE seizoen voorbij is, maar ze heeft op het moment nog geen staart en manen jeuk. Er zijn ook nog geen vliegen. Maar ze wrijft wel vaak met haar hoofd over haar voorbenen.
Ik dacht eerst misschien pollen allergie, maar volgens de holistische arts heeft ze dat niet, ze heeft er verder ook geen symptomen van.
Wat zou het kunnen zijn?
Luca03 schreef:@ [naam]
Ik zit ook met dit probleem met m'n shetlander. Hij heeft zo'n enorm dikke vacht en hij staat nu al onder zijn eczeemdeken. Ik ga hem proberen elke dag te borstelen en als hij tegen half april nog te veel vacht heeft laat ik hem gewoon scheren...
Silver_Fox schreef:Ik vind het vreemd, mijn pony krijgt sinds de laatste paar jaren ontstoken ogen rond deze tijd van het jaar en dat is pas weer over als het ZE seizoen voorbij is, maar ze heeft op het moment nog geen staart en manen jeuk. Er zijn ook nog geen vliegen. Maar ze wrijft wel vaak met haar hoofd over haar voorbenen.
Ik dacht eerst misschien pollen allergie, maar volgens de holistische arts heeft ze dat niet, ze heeft er verder ook geen symptomen van.
Wat zou het kunnen zijn?
Amalarab schreef:Ik heb even een vraag, ik ga een Rambo Sweet Itch Hoody voor mijn shet kopen, hij is 93cm.
Zou hij een 125 of 135 nodig hebben?
Ik zie dat deze in de aanbieding is: Rambo Petite Hoody Ice Green bij Agradi(!)
Amalarab schreef:Ik heb even een vraag, ik ga een Rambo Sweet Itch Hoody voor mijn shet kopen, hij is 93cm.
emma_evg schreef:Amalarab schreef:Ik heb even een vraag, ik ga een Rambo Sweet Itch Hoody voor mijn shet kopen, hij is 93cm.
Bij agradi is overigens altijd korting. Maar hun originele prijs is gewoon heel hoog.
ellepel schreef:Geen vliegen?
Die zijn er al heel veel.maar misschien heb je ze net niet gezien.
en zijn er heel veel soorten die rond de ogen kunnen zitten.
maar misschien is het wind of zon?
Appie heeft het nu ook.maar bij hem komt het wel van de pollen.
Je arts kan het ook gewoon fout hebben he. Probeer anders toch eens een goed masker en kijk of dat helpt?
Amalarab schreef:bedankt voor de tips cinniz en emma!
ik vind €87,37 wel meevallen, ook al is t een klein dekentje
mmm bij de Rambo Petite Hoody Ice Green hebben ze weer andere maten![]()
80/120 is dan de grootste, welk ponytje zou 55/85 passen?
assebassie schreef:Babydoekjes zijn handig om vieze ogen schoon te maken en als ze ontstoken zijn kun je het beste oogzalf bij de DA halen, is het meestal zo over.
Bij die van mij komt het door de zon en de wind, ik doe haar daarom al snel een vliegenmasker op dan is het minder, verder heeft ze geen jeuk dus alleen ogen zijn gevoelig.
Silver_Fox schreef:@[naam] hoe maak je de ogen schoon? Ik vind het echt lastig.