Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:ik voer equiral structuurmuesli en granenmix van subli.
de granenmix omdat er geen melasse in zit ,laag eiwit en wel extra energie wat ik wel fijn vind.
bovendien moet mijn pony er goed op kauwen wat weer beter is voor de vertering
ik voer momenteel nog een kwart voerschep granenmix en een halve voerschep equiral maar wil dat om gaan zetten naar een halve voerschep granenmix en een kwart schep equiral.
Dowski schreef:hé, even vraagje tussendoor, denken jullie dat de eczeemdeken al af zou kunnen? ik twijfel heel erg, is het eerste jaar dat hij hem op heeft, dus heb er geen ervaring mee...
Dowski schreef:hé, even vraagje tussendoor, denken jullie dat de eczeemdeken al af zou kunnen? ik twijfel heel erg, is het eerste jaar dat hij hem op heeft, dus heb er geen ervaring mee...
Sushilla88 schreef:Dowski schreef:hé, even vraagje tussendoor, denken jullie dat de eczeemdeken al af zou kunnen? ik twijfel heel erg, is het eerste jaar dat hij hem op heeft, dus heb er geen ervaring mee...
Ja, omhouden!!!
De eigenaren van m'n verzorgpaard hebben het deken eraf gehaald. En argh, de manen waar we een jaar op gespaard hadden was ze weer kwijt. Ik weer aan de TKC, wat dus wel redelijk helpt. Maar ik krijg de verdwenen manen er niet mee terug...