nette staart he? ik krijg er echt niet genoeg van!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zammie schreef:Heeft iemand ervaring met de dekens die je kunt gebruiken voor het rijden? Heb ze weleens gezien, maar liggen ze ook goed, zodat het paard wel vrijuit kan lopen?
ikenindi schreef:FahyaFemke schreef:hoi mede exceem mensen, ik zoek informatie over een oormerk voor exceem.
op advies van dierenarts kon de exceemshet van vriendin een oormerk in haar manen gevlochten kregen, zodat die mugjesniet meer zouden steken.
maar dit mag je niet aanraken, moet met handschoenen aangedaan worden etc etc.
MAAR mijn paard staat bij deze shet??
kan dit nu geen kwaad?? die kan er wel met de blote huid (neus, tong) aanzitten!!
Ik hoop dat iemand hier wat over weet!
ik neem aan dat je da dat wel weet
Sonja_vR schreef:steffie, misschien dat je een supplement kunt gaan voeren?
ik neem aan dat je paard niet echt veel krachtvoer nodig heeft?
dan kan een supplement in brokjesvorm ene goede oplossing zijn
en verder , sja gewoon wat hooi bij gaan voeren
corinagirl schreef:Zammie schreef:Heeft iemand ervaring met de dekens die je kunt gebruiken voor het rijden? Heb ze weleens gezien, maar liggen ze ook goed, zodat het paard wel vrijuit kan lopen?
http://www.proruiter.nl
Hier staat ook een vliegenuitrijdeken op. Ga ik binnenkort bestellen. Ziet er wel heel makkelijk uit, voor niet al TE veel geld. Dus ben benieuwd.
Zammie schreef:Heeft iemand ervaring met de dekens die je kunt gebruiken voor het rijden? Heb ze weleens gezien, maar liggen ze ook goed, zodat het paard wel vrijuit kan lopen?
Citaat:http://www.proruiter.nl
Hier staat ook een vliegenuitrijdeken op. Ga ik binnenkort bestellen. Ziet er wel heel makkelijk uit, voor niet al TE veel geld. Dus ben benieuwd.
Ik kan geen vliegenuitrijdeken vinden... Ben trouwens blond
fjordido schreef:ikenindi schreef:
-------
"FahyaFemke"]
hoi mede exceem mensen, ik zoek informatie over een oormerk voor exceem.
op advies van dierenarts kon de exceemshet van vriendin een oormerk in haar manen gevlochten kregen, zodat die mugjesniet meer zouden steken.
maar dit mag je niet aanraken, moet met handschoenen aangedaan worden etc etc.
MAAR mijn paard staat bij deze shet??
kan dit nu geen kwaad?? die kan er wel met de blote huid (neus, tong) aanzitten!!
Ik hoop dat iemand hier wat over weet!
---
ik neem aan dat je da dat wel weet
hoi hoi
oh dat is een bovi clip.. kan geen kwaad hoor. maar als je het echt wil voorkomen moet ze maar een beetje antie bijt of hertshoornolie daar in de manen doen.
verasjouke schreef:een tip die wij kregen van een oude rot in het vak 1 gr gist in het eten perdag en dan is het schuren en jeuk een stuk minder. helaas zijn wij er niet goed mee om gegaan. maar het scheel wel met de jeuk.
Steffie89 schreef:Ik heb even snel via bokt gezocht..
Pavo vital is er in brokjesvorm. Aan de product kan ik vrij makkelijk komen.
Ik vind wel verschillende supllemeten, maar daar zijn maar weinig dealers van. Dan zou je het super veel werk zijn om aan de supplementen te komen.
Dan kies is liever voor iets wat makkelijk te verkrijgen is.
ShamalArabs schreef:.We hebben haar toch even laten testen... Ze blijkt geen zomerexceem te hebben maar een allergie voor bomen (pollen, hooikoorts). Erg apart! We zijn er echt heel blij om dat we het toch hebben laten testen, nu kunnen we specifieker gaan kijken naar passende oplossingen en verlichtende middelen...
verasjouke schreef:een tip die wij kregen van een oude rot in het vak 1 gr gist in het eten perdag en dan is het schuren en jeuk een stuk minder. helaas zijn wij er niet goed mee om gegaan. maar het scheel wel met de jeuk.
Citaat:Stalgenootjes (ook met eczemers) sprayen hun paard nu ook in met Bremsen Bremse anti-vliegenspray en dat lijkt toch wel wat te helpen! Iemand anders daar nog goede ervaringen mee?
Steffie89 schreef:Ik heb een vraagje;
Mijn pony staat sinds 2 dagen, 's nachts op stal.
Ze loopt ongeveer van 11 uur tot 7 uur buiten op een wei met kort gras.
Ze krijgt dagelijks een klein handje basis brok.
Hoeveel moet ik ongeveer gaan bijvoeren? Het lijkt mij niet dat ze hier voldoening uit kan halen.