En dat terwijl hij met masker (inclusief oren) en neusnetje rijdt en de vliegen dus niet eens tegen zijn hoofd aan voelt komen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En dat terwijl hij met masker (inclusief oren) en neusnetje rijdt en de vliegen dus niet eens tegen zijn hoofd aan voelt komen
) en ik vraag me af als ik bv. met netjes ga proberen en het werkt dan niet of dat dan is of hij nog steeds last is, of omdat hij gewend is van al jaren & jaren zo te reageren bij bv. draven of galopperen ofzo .. Is afwachten natuurlijk, heb nog niks geprobeerd, misschien werkt het wel, maar is wel iets wat ik me op voorhand al afvraag
Laatst waaide het heel zachtjes waardoor er af en toe wat roze bloesem vanaf de bomen in de bak dwarrelde. Hij werd he-le-maal gek terwijl we aan de andere kant van de bak stonden en als de bloesem eenmaal op de grond lag was er niks meer aan de hand
Ga vanavond heen, dus ik meld wel even of het een beetje geholpen heeft
Veel uitleg gehad, en nu is het kijken wat het eventueel is. Uiteraard deed hij het vandaag niet zo fel als anders, het was ook heel donker weer en het regende best hard toen de DA er was, ik denk dat regen wel verlichtend werkt voor hem, aangezien hij ook graag met zijn snuit in het water zit enzo .. Dus als we niet vinden wat het is weet ik alvast wanneer ik kan rijden..

Ken ook wel een paardje met een bult onder het hoofd tussen de kaken in zeg maar, dit zou een cyste of iets zijn, weet het fijne er niet van .. Maar dat heeft die van mij dus niet.
(om te kijken of het lichtgerelateerd is .. maar je merkt geen verschil tussen een zonnige dag en een bewolkte, alleen blijkbaar wel als er uit die wolken regen valt zoals gisteren
).
Kan wel begrijpen als het financieel moeilijk is enzo, maar om er zomaar niks aan te doen omdat ze geen geld hebben voor een DA .. wat als het beestje daar uiteindelijk iets aan overhoudt? Daar kan je dan toch ook niet mee leven als je om je paarden geeft? 
Heel anders dan de voorbije tijd, weet nu alleen niet of dat misschien komt omdat het al de hele dag regent
Heb verder ook niks met hem gedaan qua longeren of rijden ofzo, ben op zich geen mooi-weer ruiter maar dit was wel een beetje té
Maar ik heb hem een stuk in de weide zien draven met een übervrolijk hoofd en geen enkel keer schudden en hij was heel geïnteresseerd toen ik met [***] zijn ogen bezig was, stond echt te kijken enzo (normaal doet hij gewoon zijn eigen ding, interesseert het hem allemaal niet) en ja, ik weet niet, hij keek gewoon zo vrolijk uit zijn ogen. Deken zat ook nog juist zoals ik het gisteren had achtergelaten (de oren zaten nogal typisch dus daarom dat het opviel), dus volgens mij heeft hij niet geschuurd of gerold of dergelijke. En ik vond zijn mond een heel ander uitzicht hebben en toen ik het eens goed bekeek vond ik zijn tong een stuk minder dan anders. Dit was echt wel een verschil, aan de ene kant was zijn mond zelfs gewoon dicht! Aan de andere kant zag je nog een klein stukje tong, maar veel minder dan anders ... Morgen nog eens goed bekijken of het nog zo is en misschien wat foto's maken, heb ook nog wel ergens foto's van een hele tijd terug, eens zien of we wat kunnen vergelijken.
Dingen als tandpijn inderdaad, of problemen met ogen/oren, iets in de hals of de rug wat last geeft, ... Dus het kan zoveel oorzaken hebben, dat is het moeilijke aan het hele ding 
). 
). 
Alhoewel ik nog niet weet of ik het uiteindelijk zou proberen.. Is best wel een duur grapje .. Misschien moet ik dan maar mijn doelen gewoon bijstellen en het houden op dingen die hij wel leuk vindt, in de zomer dan.. Ik zie nog wel, eerst deze week eens bekijken