Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Dierenartsen
Als u een geneesmiddel toedient bij de behandeling van een ziek dier, is er sprake van een combinatie van goederen en diensten en geldt het tarief van 21%. Verkoopt u het geneesmiddel voor verdere behandeling, dan geldt het tarief van 6%.
XxDiandraxX schreef:Ik zou de btw eens goed nakijken. Op handeligen van de dierenarts zit 21% en op medicatie maar 6% en dat is wat ze zelf ook moeten afdragen aan de belastingdienst. Beetje jammer om jouw dan 15% meer te rekenen.Citaat:Dierenartsen
Als u een geneesmiddel toedient bij de behandeling van een ziek dier, is er sprake van een combinatie van goederen en diensten en geldt het tarief van 21%. Verkoopt u het geneesmiddel voor verdere behandeling, dan geldt het tarief van 6%.
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... esmiddelen
Net even alles weer bijgelezen, jeetje wat een boel mensen hebben in een vrij kort tijd bestek afscheid moeten nemen van hen maatje, iedereen veel sterkte hiermee.
Op de wei is deze week niks eerder gemerkt, vorige week heb ik nog met haar gereden en was er ook niks aan de hand.
)Dan loopt hij uiterst beroerd.Het kan natuurlijk ook artrose zijn,daar denk ik ook aan.En dan met dat koude rotweer hier.tja.....Wat ik hier nu weer mee moet?