Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
loversyl schreef:Ik weet niet of iemand het al genoemd heeft, maar mijn zus heeft deze bij loesdau besteld en dat werkt echt heel goed:
http://www.loesdau.de/Sleezy-%27Horse-F ... nterdecken
Elamor schreef:loversyl schreef:Ik weet niet of iemand het al genoemd heeft, maar mijn zus heeft deze bij loesdau besteld en dat werkt echt heel goed:
http://www.loesdau.de/Sleezy-%27Horse-F ... nterdecken
Wauw, zo iets is echt handig! Thanks voor de tip! Denk dat ik hem maar ga bestellen!
Annetje schreef:Dat is geen eczeemdeken hoor. Dat is om te zorgen dat je paard schoon blijft en de vacht gaat glanzen voor het geval dat je wedstrijd hebt. Ik heb er zelf ook een en zou zelf mijn paard daar niet 24/7 mee op de wei durven zetten.
In de zon wordt het warm (broeierig) en de stof is erg gaatjes-gevoelig. Als je paard dus een beetje jeuk heeft, is die sleezy zo aan flarden.
Verder vraag ik me af of die dunne stof (die van mij is echt bijna een panty zo dun) wel echt de steekbeesten tegenhoudt. Ik weet zeker dat dazen en grote muggen er zo doorheen kunnen prikken. Knutten weet ik niet, maar ik zou het niet aandurven.
[edit] ik zie nu pas de prijs! Nondeknetters wat goedkoop! Die van mij was 70 euro paar jaar terug gekocht.
Annetje schreef:Dat is geen eczeemdeken hoor. Dat is om te zorgen dat je paard schoon blijft en de vacht gaat glanzen voor het geval dat je wedstrijd hebt. Ik heb er zelf ook een en zou zelf mijn paard daar niet 24/7 mee op de wei durven zetten.
In de zon wordt het warm (broeierig) en de stof is erg gaatjes-gevoelig. Als je paard dus een beetje jeuk heeft, is die sleezy zo aan flarden.
Verder vraag ik me af of die dunne stof (die van mij is echt bijna een panty zo dun) wel echt de steekbeesten tegenhoudt. Ik weet zeker dat dazen en grote muggen er zo doorheen kunnen prikken. Knutten weet ik niet, maar ik zou het niet aandurven.
trudy13 schreef:Door het water wordt nogal lastig,ze moet het echt goed binnen krijgen!Het gaat om mijn shetland merrie die,volgens de DA dik is en die adviseerde gezien de exceem,geen appel,wortel,snoepjes of brood te geven....voer kreeg ze toch al niet meer dus er blijft erg weinig over dan.
ik geef het straks maar op een klein stukje brood,dan kan ik iig beginnen met de kuur!