Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bo_en_Norby schreef:Dag lieve mensen,
afgelopen zondag hebben we afscheid moeten nemen van onze 30-jarige Haflingerruin Norby, na 17 jaar plezier. Hij had al een lange tijd Cushing, en gaf na een langdurig kwakkelend ziektebeed en twee heftige koliekaanvallen in 1 week aan niet meer verder te kunnen. Hij was zichtbaar moe van het strijden en 'op'. Sneu, maar nu pijnvrij. Norby is maandag gecremeerd. Inmiddels maakt het verdriet weer plaats voor de mooie herinneringen. Een super tijd gehad met een geweldig beestje!
Nu wil het zo zijn dat ik twee weken geleden nog een vol pak Prascend heb gekocht. Dit zijn de kleine roze pilletjes met 1mg pergolide. Dit is altijd een prijzige aangelegenheid geweest (160 stuks voor 270 euro!), zoals jullie misschien al wisten, en ik had gehoopt daar via deze weg iets van terug te krijgen. Het zijn er te veel om zomaar weg te geven (134 stuks), de dierenarts wil ze ook niet terugnemen, en met de opbrengst probeer ik vooral de crematiekosten te bekostigen. De prijs die ik vraag is 15% lager dan de verkoopprijs bij mijn dierenarts.
Mijn voorkeur gaat uit naar ophalen hier in Amersfoort, maar ik wil het in overleg ook wel verzenden. Bij interesse, of als je iemand kent, stuur gerust een berichtje of bel me!
Bedankt, vriendelijke groet,
Bo
06-27037308
(Crematie hebben we trouwens gedaan via http://shcn.eu ; inclusief vervoer, individuele crematie, en de asbus terugbezorgd bij de dierenarts voor 925 euro. Heel tevreden!)
Indy29 schreef:Is er iemand die de ervaring heeft met de bijwerkingen van prascent?
Ik ben namelijk bang dat onze 29 jarige shet er koliek van heeft gekregen.