Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

" maar ik zie staan dat hij een elastieksluiting heeft om de staartflap aan de staartwortel te bevestigen, dat zal wel schelen!

(bovenaan niet vastgemaakt).

Flosje446 schreef:Ik las op een ander forum dat de deken van EJ niet echt geschikt is voor bredere paarden. Het deken was gepast op een smalle fries. Aan de voorkant te smal, hals te lang en kon niet dicht, en hele korte buikriemen. Het leek me wel wat voor Sen, maar na dat te hebben gelezen niet meer. Sen is namelijk vrij breed.
Annetje schreef:EJ leuk dat jullie ook hier reageren. Op HAR is een heel topic over deze deken. Ik vond het trouwens jammer te zien dat er geen klitteband aan jullie borstsluiting zit. Ik heb een hekel aan dekens die dat niet hebben, want als je ze dan de hele dag op hebt, gaan de flappen opzij en heb je dus dat de gesp op de blote huid van je paard komt. Misschien een idee om dat volgend jaar/volgende lichting te verbeteren?
Hebben jullie die dekens trouwens altijd op voorraad?
MirandaFuego schreef:Onze rsi wordt al gesloopt dus een dunnere stof ga ik niet proberen!
http://static.horsetycoon.nl/fotoalbum/141936/273049.jpg