Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Imago01 schreef:Dookia, komt jouw paardje echt maar 1 uurtje per dag buiten en de rest in zijn stal?
Nado schreef:Verdorie... vandaag bij Nado een dikker wordende manenkam gevoeld. Heeft hij al erg lang geen last meer van, maar hij staat nu in pension dus ik heb veel minder zicht op wat erin gaat. Gelukkig een fijne staleigenaar met wie ik goed kan overleggen, dus 's ochtends krijgen ze vanaf nu geen handje bix meer als de rest krijgt, maar een handje S&S en ze gaat het hooi halveren, want stiekem kregen ze best veel. Het leek zelfs alsof ik een heel klein beetje pols voelde, maar dat kan ook mijn op hol slaande verbeelding zijn geweest. Erg duimen dat hij niet weer HB wordt, want dan is het alsnog einde verhaal....
dookia schreef:Imago01 schreef:Dookia, komt jouw paardje echt maar 1 uurtje per dag buiten en de rest in zijn stal?
Ja hij is op een pensioen stal en er is daar een winterloopwei maar daar mogen alle paarden in alleen moeten de eigenaars daar zelf hun paarden insteken. Dus ik ga dagelijks maar iedereen moet zijn kans krijgen. Zodra er weer weidegang is mag hij van s'morgens vroeg tot s'avonds laat op de wei. Zouden we ze nu op de wei laten zou er tegen deze zomer niets meer van gras liggen want het is hier pure kleigrond.
fargo schreef:Nado schreef:Verdorie... vandaag bij Nado een dikker wordende manenkam gevoeld. Heeft hij al erg lang geen last meer van, maar hij staat nu in pension dus ik heb veel minder zicht op wat erin gaat. Gelukkig een fijne staleigenaar met wie ik goed kan overleggen, dus 's ochtends krijgen ze vanaf nu geen handje bix meer als de rest krijgt, maar een handje S&S en ze gaat het hooi halveren, want stiekem kregen ze best veel. Het leek zelfs alsof ik een heel klein beetje pols voelde, maar dat kan ook mijn op hol slaande verbeelding zijn geweest. Erg duimen dat hij niet weer HB wordt, want dan is het alsnog einde verhaal....
Krijgt hij wel magnesium als hulpmiddel?
liljebo schreef:Billy is niet meer. Complicaties zoals erger wordende wondjes op de achterbenen, boller wordend hoofd, veel wit van de ogen zichtbaar, soms onberekenbaar gedrag en uiteindelijk ernstige bevangenheid aan de achtervoeten, heeft mij doen besluiten om er een einde aan te maken.
Zeven jaartjes, was hij pas.
HIj had er dertig moeten worden....
Ik hoop dat hij daarboven zijn vriendje tommy weer ontmoet.
liljebo schreef:Billy is niet meer. Complicaties zoals erger wordende wondjes op de achterbenen, boller wordend hoofd, veel wit van de ogen zichtbaar, soms onberekenbaar gedrag en uiteindelijk ernstige bevangenheid aan de achtervoeten, heeft mij doen besluiten om er een einde aan te maken.
Zeven jaartjes, was hij pas.
HIj had er dertig moeten worden....
Ik hoop dat hij daarboven zijn vriendje tommy weer ontmoet.