IMJ schreef:Ik wil jullie laten weten dat ik Jerry na een heel heftige koliek aanval heb laten inslapen... Mijn lieve kind, na 22 jaar samen waar ik ook heel dankbaar voor ben, wat ga ik hem missen..
Verschrikkelijk.... heel veel sterkte
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tdeleeuwen schreef:Onze pony krijgt sinds januari pergolide en eerst in een appel verstopt, na 3 dagen at hij geen appels meer en nu nog steeds niet. Dus in voer is voor ons geen optie straks eet hij niet meer. Wij doen het pilletje oplossen in water en mengen met appelmoes dan in een spuit en rechtstreeks in de mond spuiten, werkt perfect.
cynthiar schreef:Ik heb het ook al in peen gedaan, toen hij geen peen meer wilde appel, toen peer, toen manderijn, toen brood. Brood ging vrij lang goed, maar ineens ook niet meer. Maar nu weer appel sinds afgelopen mei, en dat gaat nog steeds goed. Misschien in hij nu na dik 2 jaar aan de smaak gewend.
Ipsilonka schreef:Ik geef pris eerst de spuit met bute en dan een handje voer waar het pilletje tussen zit. Gaat tot nu toe nog goed. Willen jullie blijven duimen, terug geschakeld naar 2 zakjes bute per dag en 2 x per dag 20 min stappen.