Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Imago01 schreef:IMJ: hoe is het met je?
Weet iemand een website o.i.d. waar ik meer informatie kan opzoeken over de diverse soorten hooi voor paarden?
Hoeveel voedingsstoffen etc. zit er in de diverse soorten hooi, dat wil ik graag weten/uitzoeken.
Of is dat per land/regio etc. dusdanig verschillend dat daar niet veel over te leren/vertellen valt?
Mimimi schreef:Ik ben een stille meelezer, maar leef wel mee met de mensen die hun paard verliezen of moeten vechten ze op de been te houden.
Ik twijfel of ik mijn 24 jarige nog moet laten inenten, hij krijgt daar wel weer een opdonder van. Is altijd wel geënt omdat het een wedstrijdpaard was. Nu staat hij alleen bij mij thuis in een vaste kudde. Enten jullie wel?
Pandora2 schreef:Ik doe het halve pilletje in een spuit, trek er wat water bij, laten oplossen en dan met een handje luzernehaksel mengen...tot nu toe alles netjes op! Ben ook wel nog niet lang bezig, dus hoop dat dit zo blijft goed gaan....Anders bij moeilijke eters gewoon pilletje laten oplossen in een spuit water en gewoon rechtstreeks in de mond zoals een ontworming ?