Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sodeletuut schreef:Yvank_ schreef:voor wie de paarden een exceemdeken opheeft welke hebben jullie ?
Rambo Sweet Itch Hoody
shera schreef:Sodeletuut schreef:
Rambo Sweet Itch Hoody
Ik ook, superrrrr deken!
Sonja_vR schreef:mmm, las net een berichtje over fruitbomen
ik sta dus ook naast een boomgaard (peren dacht ik ) en aan de overkant van de weg zit boomgaard deel twee...
ik ben het allemaal heel strak in de gaten aan het houden
vorig jaar stond ze achter de efteling in een aardig bosrijk gebied ... aan het eind van het seizoen zag ze er niet uit ...
Jemawi schreef:Die van mij is ook een welshEn ook met zo'n lekker kort nekje.
Ik snap er niks van...maar ik wil er eigenlijk gewoon geen werk van hebben. Of nou ja, niet teveel.
Ik probeer nu iets makkelijks te vinden aangezien deze deken straks te koop komt.
Waar heb jij je pony trouwens staan?
shera schreef:Yvank, ja er zit wel een buikflap aan maar hij zit anders dan bij bv de Boett. Minder strak.
Sodeletuut schreef:shera schreef:Yvank, ja er zit wel een buikflap aan maar hij zit anders dan bij bv de Boett. Minder strak.
nah het is niet echt een buikflap, volgens mij niet wat ze bedoelt..
Piera schreef:Ik had een vraagje;
mijn pony is momenteel wat aan de magere kant en ik wil hem eigenlijk bietenpulp en zemelen bij gaan voeren. Weet iemand of dit een negatief effect kan hebben op zomerexceem?
bedankt!
shera schreef:sodeletuut:
Ik heb die dingen bij de schoft ook ontdektVolgens mij kun je er een onderdeken aan bevestigen. Er zat een beschrijving bij mijn deken. Ik heb dat weggemikt
Maar wat ik ervan begreep is dat nieuw bij de sweet itch hoody. Deken eronder en dan zo hij waterdicht worden ofzo. Ik zal es gaan zoeken op de rambo site ofzo.
Bojangles schreef:1 van mijn pony's heeft ook iedere zomer wat kleine jeukplekjes in de manenkam.
Ze heeft geen dikke harde manenkam, maar gewoon een zachte alleen ze heeft her en der wat plooien.
Het wordt daar rood, warm en geirriteerd zodra die rotmugjes er weer zijn.
Ik zit te twijfelen om een losse halsdeel ergens vandaan te halen, alleen ik heb dit volgens mij nog nooit gezien.
Wie weet of dit bestaat of heeft er misschien wel ervaring mee?
En hoe doen jullie dat met die dekens als jullie paarden dag en nacht buiten staan?
Die van mij hebben al geen halsters om ivm veiligheid en ik weet niet hoe dit met dekens zit.