Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yvonnedv schreef:Als ze haar hals naar beneden heeft (en dat is toch het meeste van de tijd) trekt en schuurt hij dus nergens en trekt hij ook niet zo snel van de oren af. Bobo heeft een SIH op die hem eigenlijk twee maten te groot is. Ik heb hem bij de schoft dubbel geslagen en vastgenaaid en de singels wat ingekort en hij zit prima zo. Ik lees hier vaak dat de manen afschuren door de SIH maar Bobo heeft daar geen last van en ik denk dat dat komt omdat de hals ruimer zit.
deedee19 schreef:yvonnedv schreef:Als ze haar hals naar beneden heeft (en dat is toch het meeste van de tijd) trekt en schuurt hij dus nergens en trekt hij ook niet zo snel van de oren af. Bobo heeft een SIH op die hem eigenlijk twee maten te groot is. Ik heb hem bij de schoft dubbel geslagen en vastgenaaid en de singels wat ingekort en hij zit prima zo. Ik lees hier vaak dat de manen afschuren door de SIH maar Bobo heeft daar geen last van en ik denk dat dat komt omdat de hals ruimer zit.
N.a.v. je vraag per pm hier de foto's Hij zit bij de buik nu wat slordig maar dat komt omdat er een regendeken onder zit.