Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MamaMiesje schreef:assebassie schreef:Respect voor jou mammaliesje, knap dat geknutsel!!!
Ik moet sowieso wel, hij krijgt maar 1/6 tablet.
Dwyne schreef:Hier helpt lymfedrainage heel goed bij wonden, juist omdat dat van binnenuit de wond helpt. Naast natuurlijk alle goede voedingstoffen vitamines en mineralen die ze extra nodig hebben om goed te genezen. Vetramil is topspul maar dat hangt inderdaad van de wond af of je het al kan inzetten.
Wel interessant om te lezen dat er meer paarden zijn hier met zowel ppid als EORTH. Zou hier een link kunnen zitten tussen beide problemen?
marionblo schreef:Hallo allemaal, ik meld mij ook eens in dit topic.
Mijn 19 jarige 3/4 IJslandermerrie wordt verdacht van PPID en heeft beginnende EOTRH.
Ik zit nu met een dilemma, want ik begreep altijd dat nu testen op PPID minder zinvol is, vanwege een mogelijk vals negatieve uitslag. Is dat nu werkelijk zo?
Daarbij komt dat als ze PPID heeft, dit wondgenezing bemoeilijkt. Dus haar snijtanden eruit laten halen is dan meer risicovol lijkt me. Heeft iemand daar ervaring mee?
Batlow schreef:Die van mij heeft ook al heel lang eotrh. Is er bij jou geadviseerd de tanden eruit te halen dan? Dit heeft mijn da nooit geadviseerd, zo lang het goed gaat, hou ik het zo. Hij is nu 30