Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
ellepel schreef:mag ik weten welke kruiden dat zijn??
ellepel schreef:..en dat was 2x!
Kinke schreef:Ellepel, nog even over jouw vliegendeken.....een echte eczeemdeken (dus met complete hals) werkt stukken beter dan een gewone vliegendeken. De stof is ook totaal anders, bij een eczeemdeken zijn de mazen veel fijner en is het paard een stuk beter beschermd. Dat je paardje dus jeuk heeft is eigenlijk logisch.
Steffie89 schreef:Complete vliegenset
vliegenset. Luxe set bestaande uit deken, halsstuk, hoofdkap en buikflap. Gemaakt van nylon mesh, deken voorzien van dubbele borstsluiting met nylon voering tegen schuren, loopsplit en staartflap. Kleur wit met navy afgebiesd, maten 115 t/m 215 cm.
Word mijn nieuwe deken..
savath schreef:ik heb met cojosol geen goede ervaring net als mijbn vriendin,ze hebben het hele gamma gehad,de suplimenten voor het voer,de shampo,de creme om in te smeren enz
resultaat mijn paard die zich een beetje schuurt elk jaar,had geen manenkam meer
de fjord die het redelijk te pakken heeft,schuurde manen,hals,hoofd,staart en flanken open tot bloedens toe(anders alleen manen,staart e, stukje hals maar niet tot bloeden.)
pony van vriendin,was overal gaan schuren,,ik weet dat er voor ieder een andermiddel is dat helpt,maar met cojosol heb ik net de slechtste ervaring,het was meer dan 200 euro voor een paketje met alles in voor één paard,doe dat x drie ,en als je dan de ellende erbij neemt,dan weet ik wel beter.maar zoals ik zeg,ieder produkt heeft bij sommoige de goede en bij andere de slechte werking.
Dus het blijft uittesten.