Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Susan1986 schreef:Als mijn paarden mok hebben, scheer ik de benen (doe ik zowiezo altijd), en dan wassen met warm water en betadine, afdrogen, en tandpasta erop.. Helpt super, bij ons tenminste
dollemina schreef:Dat is een zeer goede beschermer tegen mok.
Waar kun je deze beschermer kopen en wat kost het.
Zijn ze persé per paar te koop?
Groetjes
dollemina schreef:Dank je,
Maar dan maak ik zelf wel iets.
Veels te duur.
ElMistral schreef:Susan1986 schreef:Als mijn paarden mok hebben, scheer ik de benen (doe ik zowiezo altijd), en dan wassen met warm water en betadine, afdrogen, en tandpasta erop.. Helpt super, bij ons tenminste
martientje19 schreef:zooo tsja t klinkt alsof t kan helpen...soda weekt t los dus best mogelijk....alleen 1 probleem......t blijft onwijs vochtig...lijkt me ook niet helemaal super....en ik kan niet 3 keer per dag dat erin gieten....woon nl 20min bij me pony vandaan en wil ook me staleigenaar er niet mee opzadelen, dus volgens mij best mogelijk maar niet als je je pony niet bij huis heb staan.....
zonder stro of iets....lijkt me zowiezo al koud.....en saai.. en ik weet niet of t goed is, loopt de urine wel weg? volgens mij ken je er beter stro in gooien....vriendin van mij heeft t ook..rubberen matten met stro erover...waarom ligt er geen sto in de stal eigenlijk? ben ik wel erg benieuwd naar,