Ja wonderlijk, het ging ook sinds de honingzalf zo, zo vreselijk snel dat was écht niét normaal.
Niét normaal hoe snel het vanaf dat moment ging met het herstel.
Ik heb dus al jaren niks meer met hem, maar het blijft me gewoon bij.
We haalden na de eerste 24 uur het verband eraf in het ziekenhuis en we hebben letterlijk staan juichen, er stonden in no time 5 mensen naar de wonden te kijken met

Om vervolgens thuis een mega knuffel te krijgen en een dankjewel dat je met die zalf gekomen bent en dat hij je zo, zo dankbaar is voor dat wonderspul.
Hij woonde in Belgie ik in NL, maar het wondherstel ging zonder honingzalf zo beroerd dat ik eerder dan gepland op de trein ben gestapt met drie tubes Mesitran mee nav een topic hier.
Je kunt misschien wel stellen dat hij zijn arm nog zo goed gebruiken kan dankzij bokt.
Geen idee ook waarom ze enkel betadine gebruikten, het ging om regio ardennen, dorpsziekenhuisje.
Misschien leefden ze daar nog in het jaar nul qua wondverzorging en is dat elders beter, hoop ik.

Edit: bedenk me net dat ik ze daar overgehaald heb door de foto’s van een topic hier over een megawond bij een paard.

Ik had wat foto’s van die genezing uitgeprint om
te laten zien in het ziekenhuis, toen zijn ze dus direct gestart met mijn honingzalf.
Het had verder geen overtuiging meer nodig.
Waar bokt niet goed voor is soms.
Maarja lelijk wondje was het wel ja, halleluja to honingzalf.
Echt je zal zien hoe snel het herstelt en dat je denk ik elke dag weer versteld staat.