bigone schreef:Dat klinkt niet best, pees toch veel zwaarder beschadigd dan verwacht?? Want als zijn voet zo ver naar achteren kan dat hij op het gewricht land lijkt me dat niet goed en daarbij, zit er nog wel een stukje pees vast dan komt daar zo veel druk op dat het ook afknapt. Ik wil je niet de put in praten maar zou, wanneer dit niet verbeterd , een echo van die pezen laten maken.
Hij klapt niet door naar achteren maar naar voor
Dus als hij rechtstaat etc heeft hij steun genoeg. Maar als hij zijn voetje op heft dan bungelt het zeg maar. Zoals ik het zie gok ik dat de pees die door was en die ze hebben gehecht, niet heeft gehouden. Nu hij zelf vrij rond mocht lopen en geen gecontroleerde beweging van ons uit was het echt goed te zien. Ik denk dat het vrij snel al is geknapt (uren/dagen na de operatie).
Naarmate hij langer liep ging hij wel beter lopen. Je ziet dat hij echt nog wat moet zoeken hoe of wat hij moet doen qua beweging. Er is geen verdere behandeling meer. Nu is het gewoon weer lekker een buitenpaard worden en zien tot hoevere hij aansterkt.