Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chesss schreef:Bevallen ze wat is de pasvorm etc word niet heet eronder
Citaat:Ik heb navraag gedaan en graag leg ik je uit waarom jullie klant niet bang hoeft te zijn dat de benen te warm worden.
Als we naar de doorbloeding van het lichaam kijken zien we dat deze plaats vind door het hele lichaam. Het bloed dat terug gaat vanuit het been wordt door het hele paardenlichaam gekoeld.
Waar de denkfout zit is bij té strak bandageren of het aanlaten van te strakke peesbeschermers Hierdoor wordt de doorbloeding belemmerd. Onze producten bevorderen echter de doorbloeding.
Zilly schreef:Antwoord van BoTCitaat:Ik heb navraag gedaan en graag leg ik je uit waarom jullie klant niet bang hoeft te zijn dat de benen te warm worden.
Als we naar de doorbloeding van het lichaam kijken zien we dat deze plaats vind door het hele lichaam. Het bloed dat terug gaat vanuit het been wordt door het hele paardenlichaam gekoeld.
Waar de denkfout zit is bij té strak bandageren of het aanlaten van te strakke peesbeschermers Hierdoor wordt de doorbloeding belemmerd. Onze producten bevorderen echter de doorbloeding.