Dat koppie van haar ook haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
'slikslik' Yvank_ schreef:Leuke foto's!
Mirre lijkt wel wat minder fijn in de bespiering te zitten als vorige foto's? Of vertekend dat?

als je daarna de benen maar even koelt, maar dat is sowieso goed... Bandages zijn wel slecht...
Yvank_ schreef:Als je goed ventilerende hebt is er niks slechts aanals je daarna de benen maar even koelt, maar dat is sowieso goed... Bandages zijn wel slecht...
Heb helaas al genoeg problemen gezien die met bescherming voorkomen had kunnen worden dus ik ben er wel voorzichtig mee inmiddels
Jet schreef:Yvank, als ik de foto zo bekijk zit het aan de binnenkant op het pijpbeen, vrijwel in het midden.
Salina, ik ben ook geen voorstander van beenbescherming, ook niet van peesbeschermers. Inderdaad, het wordt al snel heel heet onder die dingen en dat is ook niet goed. Bovendien, als het in de wei gebeurt kan je er ook weinig aan doen, je kan haar toch geen 24/7 inpakken lijkt me. Sterkte hoor!
Yvank_ schreef:Schiefel is alleen helaas niet minder ergtenminste die gaan niet meer weg... Als paard geen last heeft prima maar als ze dat wel hebben.. Hoop voor je dat het simpel oplosbaar in
!