Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Goldendawn schreef:fijn te lezen dat het nog goed gaat met de paarden
over 4 weken naar bodegraven voor de buikscan!!!!!
het stappen gaat niet goed,seb heeft de geest
ze hebben me in bodegraven gemeld dat seb geen pas verkeerd mag zetten en anders in de box.hij mag wel nu 2x 2 uur buiten op een kaal landje waar ik hem wat hooi geef..
, echt een topper, heel fijne arts en super betrokken. Ik dacht al dat er een grote wond zou zijn, omdat ik een vrij kleine wond had van ongeveer 25 cm denk ik maar wel op het deel waar de darmen het zwaarste hangen.. Ik mocht direct 15 minuten rijden en daarvan 5 minuten draf. En dat per week met 5 minuten draf uitbreiden of wel met bijgezet longeren of rijden. Ik heb het opgebouwd naar zo 50 minuten rijden en ik moet zeggen het heeft echt wel geholpen om zo op te bouwen. Het heeft hem goed gedaan en hij kreeg ook gewoon daardoor steeds wat meer zin en uithoudingsvermogen. Goed om te zien. Fijn hoor dat de jouwe ook gewoon weer in de wei staat! Geniet er maar van! _Luziream schreef:Hee hoe is het hier? Hier weer een gas koliek gehad met die van mij.2 maal in 2 weken tijd.Nu maar van het kuil afgehaald.Krijgt hooi. Nu zijn porties voer Half bix met schep luzerne.s'avonds slobber.Het was beide keren niet super ernstig maar die van mij laat het snel zien.Ik geef hem ook al pro biotica.Hij werkt iedere dag, ondanks dat hij al 19 is.
Ik weet soms niet wat ik nog meer zou kunnen doen om eerlijk te zijn.
,maar nu echt meer dan voor de operatie,die van jullie ook??? sandra3235 schreef:Ik zal ook even update van Wynn geven,door alle andere zieke paardjes was ik daar nog niet aan toe gekomen.
Wynnie doet het super,hij staat overdag in de paddock en zijn rantsoen zijn we aan het opbouwen,hij doet het super naar verwachting ons wonderhengstje...dan te bedenken dat hij er eigenlijk niet meer zou moeten zijn theoretisch,..bikkel![]()
het enige wat die meer doet is meer winden laten,nou is het een vent en deed die dat al,maar nu echt meer dan voor de operatie,die van jullie ook???
sandra3235 schreef:Ik zal ook even update van Wynn geven,door alle andere zieke paardjes was ik daar nog niet aan toe gekomen.
Wynnie doet het super,hij staat overdag in de paddock en zijn rantsoen zijn we aan het opbouwen,hij doet het super naar verwachting ons wonderhengstje...dan te bedenken dat hij er eigenlijk niet meer zou moeten zijn theoretisch,..bikkel![]()
het enige wat die meer doet is meer winden laten,nou is het een vent en deed die dat al,maar nu echt meer dan voor de operatie,die van jullie ook???
_Luziream schreef:@Goldendawn mijn VA is Bodegraven. Ik ben zogezegd al ervaringsdeskundige.Tja wat die je eraan.Tis ook wel een geldkwestie.Ben nu naast mijn stalling zo, n 80 euro extra kwijt in de maand voor hooi. heb nog gevraagd of dat Sanequi colon wat was. Maar zolang paard niet dagelijks of wekelijks koliek had was dat een dure oplossing