Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
steenbok1980 schreef:Ja, ik zeg altijd: een zomer en een winter paard, zolang de appeltjes maar blijven. Er is nog geen bloedonderzoek gedaan, wel door een therapeut "doorgemeten" en de IR sprong er erg uit, net zoals oud trauma knie. Maar door haar zijn wel mijn eigen vermoedens bevestigd. Vetophopingen, humeurig, geen energie om te lopen, obsessie voor eten, steeds stijver worden enz enz.
ellepel schreef:geerke komt dat eigenlijk vaak voor bij paarden dat de schildklier niet goed werkt?
geerke schreef:Je kunt beginnen met de temp. van je paard eens op te meten....misschien dat de meeste patienten hier ook wel een ietwat lage temparatuur hebben?
Ben ik eigelijk wel benieuwd naar...
Willen jullie dat eens doen?
De temp. van pablo is 36.4....met medicijnen(die van mijzelf ook...ja,mijn schildklier werkt ook iets te traag...ik ga steeds meer op mijn paard lijken
)
singasong schreef:Niek had ook een slechte schildklier en het is opgelost met homeopatie. Het is ongeveer 3 jr. geleden dat hij daarvoor is behandeld en z'n schildklier blijft een orgaan wat bij iedere controle goed in de gaten gehouden wordt. Meestal gaat het heel goed maar soms heeft hij even weer een zetje nodig.
De laatste keer dat ik Niek heb getemperatuurd is zo'n 6 jr. geleden. Hij heeft toen 5 wk. ziek gestaan vanwege Droes en ook hij had toen een hele lage temp., 36,4 gr. (was voor hem normaal) dus toen had hij wss ook al last van een trage schildklier. De DA zei dat dat kwam omdat hij een koudbloed was