Meganyr schreef:Na een paar pagina's meelezen heb ik weer een vraag.
(Sorry dat ik niet zoveel bijdraag aan het topic, maar als er een vraag gesteld wordt, merk ik dat ik weinig bij te dragen heb aan het antwoord. Alles wordt al gezegd en ik vind het onhandig om spuit-11-ook-wat-te-zeggen.)
Het is nu 5 maanden geleden dat Megan hoefbevangen raakte. Sinds vorige week loopt ze ineens erg kort en gevoelig. De DA zegt dat het niet weer HB is, ook geen hoefzweer maar dat de hoeven gewoon te kort zijn. Daar kan wel wat in zitten, ze zien er erg kort uit.
Wat ik me afvraag is hoe het komt. Ik heb niet meer gereden, eerder minder dan normaal en toch zijn de hoeven meer afgesleten.
Nu had ik zelf bedacht dat het door het uitgroeien van het aangetaste weefsel van 5 maanden geleden kwam. Herkent iemand dit? Dat er een half jaar na HB een soort terugval is?
Ik kan je helaas niet helpen,ik lees ook veel mee maar weet verder ook niet zoveel als de rest hier.. Ik moet zeggen dat de hoeven van mijne sinds de prascend erg verbeterd zijn, maar die van mij heeft geen HB, ook (nog) nooit geweest