Patricia_29 schreef:....meerdere mensen waaronder de Dierenarts hebben hun mening uitgesproken ne gezegd dat ik misschien moet nadenken om terug naar de fokker te brengen.... ik ben echt in twijfel over wat ik moet doen ik wil een paard geen 20 jaar met pijn laten lopen en jeuk en 100.000 verschillende troepjes gebruiken voordat ik eindelijk iets heb wat misschien wel een beetje helpt
Zoiets dergelijks heb ik vorig jaar ook gehad.
Hele mooie shetlandmerrie gekocht van 1,5 jaar, had alles wat ik graag in een komende menpony zie, maar al snel bleek ze hier te vergaan van de jeuk (wonen tegen bosrand aan). Bij de fokker had ze nergens last van, dus toch nog even geprobeerd mede via tips hier, met smeersels en voer, maar ik ging echt iedere avond met schrik naar de wei. Dan stond ze continu te stampen, te krabben of te rollen. Enige wat nog zou gaan werken zou een deken zijn, maar daar wilde ik perse niet aan beginnen omdat dit in de praktijk (niet dagelijks daar en daarmee andere mensen er mee opschepen) niet zou werken.
Na een paar weken aanzien op deze manier, heb ik de knoop doorgehakt, gebeld en haar terug laten halen.