Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wuswa schreef:Tja, daar ben ik weer als enige cavalesse-tester (zo lijkt het want er komt weinig tot geen respons op mijn opmerkingen rond cavalesse).... De kuur van drie maanden is sinds een week op. En wat gebeurt er.....ze schuurt als een wilde! Alle andere omstandigheden zijn hetzelfde gebleven dus ik moet wel concluderen dat het de ze (niet helemaal) onderdrukt heeft. Om nu met een nieuwe kuur van drie maanden te beginnen....het seizoen is hopelijk snel over. Ik kijk het nog even aan. Volgend jaar begin ik er vroeger mee maar ik ga het zeker weer gebruiken!
Forever_Jana schreef:wuswa schreef:Tja, daar ben ik weer als enige cavalesse-tester (zo lijkt het want er komt weinig tot geen respons op mijn opmerkingen rond cavalesse).... De kuur van drie maanden is sinds een week op. En wat gebeurt er.....ze schuurt als een wilde! Alle andere omstandigheden zijn hetzelfde gebleven dus ik moet wel concluderen dat het de ze (niet helemaal) onderdrukt heeft. Om nu met een nieuwe kuur van drie maanden te beginnen....het seizoen is hopelijk snel over. Ik kijk het nog even aan. Volgend jaar begin ik er vroeger mee maar ik ga het zeker weer gebruiken!
ik gebruik ook cavalesse
Forever_Jana schreef:@ wuswa
Het bevalt me wel, ik gebruik het al van begin juli, het duurt wel 2 tot 3 weken tot het werkt heeft de veearts gezegd. Soms heeft ze wel nog wat last een schuurt ze met haar hoef in haar manenkam.Vandaag ben ik gestopt, want de flacon was leeg (en nu ging ik niet weer opnieuw beginnen want de zomer is bijna gedaan). Het is wel irritant dat er soms nog wat poeder aan de bovenkant van de flacon (waar het dekseltje zit) blijft plakken.
De cavalesse topical ( zalf voor wondjes op staartwortel en manenkam) help wel Zéér goed, maar niet tegen jeuk.
zij schreef:kun je dan niet beter wat aan d eweerstand doen? kou vatten vind ik trouwens erg apart. een paard moet echt wel tegen een buitje kunnen hoor...
opisop_shop schreef:Anne, de hals is wel prima maar hij zit nu achter wel erg lang of niet? Gaat hij daardoor niet schuiven?