Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kinke schreef:Kom ook ff weer binnenvallen, wilde dit nog ff vertellen:
ik was laatst hier bij de VMB (soort kleine welkoop) en daar hadden ze weer een nieuw product tegen eczeem genaamd LifeAid Sioskin Horses (http://www.lifeaidanimal.nl). Schijnt een soort filmlaagje te leggen over het paard welke tegen eczeem en luizen en mijten beschermt?? Ik had er nog nooit van gehoord en het kostte maar liefst 50 euries dus ik heb er vriendelijk voor bedankt
zweetvos schreef:Pony heeft ondanks de deken al allemaal kale plekken op dr buik.. Achteraan waar de buikflap niet meer zit, heeft ze echt een stukje opengeschuurd.
Verder rond dr ogen al iets geschuurd..
En het is nog zo vroeg in het seizoen..
Juliaarie schreef:echt zielig!
Tinne schreef:Daarnaast hoorde ik van mijn DA dat er een nieuw product op de markt is gekomen. De planning was dat dat gisteren op de markt zou komen, maar ik weet de naam dus niet.
Is schijnbaar een product dat werkt als Frontline (voor honden/katten). Als het werkt, scheelt het veel smeerwerk.
Juliaarie schreef:echt zielig!
Sonja_vR schreef:stiekem ben ik even benieuwd naar iets,
wat krijgen de eczemers nu eingelijk te eten
en dan bedoel ik nu even
hooi , voordroog of kuil (kuil als in hele natte voordroog of zelfs echte koe kuil )
en de hoeveelheid krachtvoer (welke dat boeit heel even niet in mijn gedachtensprongetje)
en natuurlijk voer je een compleet of gedeeltelijk supplement bij kwa vit min?
mmm, misschien even een oproepje op medisch erbij doen ...
gaat mod pmmen
Kinke schreef:Kom ook ff weer binnenvallen, wilde dit nog ff vertellen:
ik was laatst hier bij de VMB (soort kleine welkoop) en daar hadden ze weer een nieuw product tegen eczeem genaamd LifeAid Sioskin Horses (http://www.lifeaidanimal.nl). Schijnt een soort filmlaagje te leggen over het paard welke tegen eczeem en luizen en mijten beschermt?? Ik had er nog nooit van gehoord en het kostte maar liefst 50 euries dus ik heb er vriendelijk voor bedankt
Sonja_vR schreef:stiekem ben ik even benieuwd naar iets,
wat krijgen de eczemers nu eingelijk te eten
en dan bedoel ik nu even
hooi , voordroog of kuil (kuil als in hele natte voordroog of zelfs echte koe kuil )
en de hoeveelheid krachtvoer (welke dat boeit heel even niet in mijn gedachtensprongetje)
en natuurlijk voer je een compleet of gedeeltelijk supplement bij kwa vit min?
mmm, misschien even een oproepje op medisch erbij doen ...
gaat mod pmmen