Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
singasong schreef:Zijn er hier mensen die al eens pijnstillers (pro-dynam) hebben geprobeerd? Het is een symptoombestrijder maar zou veel verlichting kunnen geven op het moment dat het schudden echt extreem is.
Ik weet alleen niet of het ook bij zenuwpijn werkt?
mirgino schreef:singasong schreef:Zijn er hier mensen die al eens pijnstillers (pro-dynam) hebben geprobeerd? Het is een symptoombestrijder maar zou veel verlichting kunnen geven op het moment dat het schudden echt extreem is.
Ik weet alleen niet of het ook bij zenuwpijn werkt?
die heb ik gehad bij Gringo, maar bij hem hielp dat niks.
maar bleek ook niet echt een HS te zijn.
mirgino schreef:maar als ze onderzoek gedaan hebben en het blijkt dat de aangezichts zenuw de oorzaak is ,krijg je daar geem pijnstiller voor maar maken ze een snede
wij hebben toen Gringo in Lienden stond daar uitgebreid uitleg over gehad
bij hem zijn vele onderzoeken toen gedaan waaronder het verdoven van de trichimus [ of hoe schrijf je dat ] zenuw,en bij hem was deze het dus niet
maar de enige optie was dan geweest om deze met klemmetjes erop door te snijden, maar dan wel een gevoelloze neus.
Dribbelkont schreef:lees dat jannemarie frowijn ook goed is dus heb ik ook benaderd.
ellepel schreef:Dribbelkont schreef:lees dat jannemarie frowijn ook goed is dus heb ik ook benaderd.
mijn ervaring met haar is anders.
ik heb haar vorig jaar bij appie gehad en toen hij behandeld was kreeg hij juist ontzettend veel klachten daarna.
misschien dat dat de bedoeling was,maar hij had last van hele erge mok,liep raar en stijf en ontzettend veel schudden.
ik haal dus niet weer een osteopaat er bij..( ik vond haar ook veeeeel te duur!)
kun je ook wel teruglezen in mijn berichten denk ik als je even gaat zoeken.
appie schudde gisteren wel,maar dat viel nog wel mee
unihorses schreef:hij heeft zohard lopen schudden dat hij de elastischebijzet heeft gesloopt... ( stond wel los )
ellepel schreef:[
singasong..dat is misschien ook wel zo.
maar ik vond het teveel en appie was er flink ziek van,dus voor mij reden om dit niet weer te gaan doen.
ik heb wel supergoede ervaring met inge hoevers,zij is fysio en heeft appie ook eens behandeld.
daarna had hij minder klachten
ellepel schreef:unihorses schreef:hij heeft zohard lopen schudden dat hij de elastischebijzet heeft gesloopt... ( stond wel los )
als een paard schud, niet gaan bijzetten hoor.
is best gevaarlijk en behalve de bijzet gaat er in de mond/nek en hals van je paard ook genoeg kapot.
zou dus echt dat allemaal achterwege laten en je dier liefst nog zonder bit vrijuit laten lopen aan lange teugel![]()
marian,laat je nog even weten hoe het gegaan is?
singasong..dat is misschien ook wel zo.
maar ik vond het teveel en appie was er flink ziek van,dus voor mij reden om dit niet weer te gaan doen.
ik heb wel supergoede ervaring met inge hoevers,zij is fysio en heeft appie ook eens behandeld.
daarna had hij minder klachten