Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ohjajoh6 schreef:ligt er ook weer een beetje aan hoe groot en zwaar de pony is natuurlijk, voor een shet is zelfs dat al te hoog.
Marcella schreef:Trouwens volgens da zou de spierbevangenheid veroorzaakt zijn door de koude modder. Viel me wel op dat hij laatste paar dagen buiten in de modder gelegen had en dit ben ik al niet gewend van hem. Meestal zocht hij om te slapen echt wel een drogere plek uit.
En mijn idee de ellende begon pas toen ik weer begon met het afspuiten van de benen. Maar het was dat of de modder zou indrogen op de benen en dat leek me ook niet goed.
Trouwens een vrijdag weer voor het eerst benen afgespoten en de dinsdag erna bevangen. Heb dus een poos niet afgespoten wegens vorst. Deed wel iedere keer na het afspuiten een dikke laag sudocreme erop. En als ik ging afspuiten kwam vaak oude laag sudocreme onder de laag modder te voor schijn.
Marcella schreef:Vandaag weer een filmpje gemaakt, maar het ziet er naar mijn idee er al beter uit dan afgelopen vrijdag.![]()
En ben aan het afbouwen van de pijnstiller. Wegens flesje bijna op en een pony die een bokje gaf in de bak een maandag en dus vanaf deze dag aan het afbouwen. Precies op het moment dat ik het zag en ik een brul gaf van wat is dat nou. Gezien zijn kop en zoals hij me aankeek zwaar betrapt.![]()
annibel schreef:Ook mijn pony heeft waarschijnlijk cushing.. Maandag gaan we naar de kliniek voor bloed onderzoek, ze gedraagt zich ze laatste tijd ook steeds vreemder.. Doodsbang in de stal, staart alleen maar voor zich uit in de wei, sloom, rare vacht, mager worden, veel plassen..
Vind het heel naar om haar zo achter uit te zien gaan.
Nado schreef:Voor de mensen die monnikspeper geven; mijn pony heeft gisteren acuut besloten om het niet meer te eten, na het ruim 2 jaar elke dag in de slobber te hebben gehad. Aangezien hij niet tegen pergolide kan is dit het enige middel om hem te ondersteunen. Iemand dit ook meegemaakt en/of iemand ideeën hoe ik het er dagelijks in ga krijgen ?
Nado schreef:Voor de mensen die monnikspeper geven; mijn pony heeft gisteren acuut besloten om het niet meer te eten, na het ruim 2 jaar elke dag in de slobber te hebben gehad. Aangezien hij niet tegen pergolide kan is dit het enige middel om hem te ondersteunen. Iemand dit ook meegemaakt en/of iemand ideeën hoe ik het er dagelijks in ga krijgen ?