Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pastis schreef:Over het trainen ben ik wel verrast. Ik dacht net dat dit helemaal niet meer ging lukken met hem. Hij is zo fragiel geworden aan zijn pezen en spieren, ik dacht net dat ik daar meer kwaad dan goed mee ging doen. Dat is weer iets om te noteren en goed na te vragen ad dierenarts. Bedankt!
dookia schreef:oei en wat zegt de DA ervan?
Vandaag een deugeniet van een Shamrock bezocht. Eerst onsnapt uit zijn stal om in de loopweide te gaan. Ok hij mocht dus maakte niet uit. Dan na 15 min wei terug opengedaan om hem naar de stal te doen. Normaal wacht hij netjes. Nu ontsnapte hij naar zijn stal. Hij is geen wegloper dus ben er niet achter gelopen. Tegen dat ik toekwam zat hij netjes in zijn stal te wachten met zijn hoofd eruit van waar blijf jij. Ik wil mijn wortels lol.
Vandaag ook dag 1 van de rui, dus nu ga ik niet meer met kleren die niet haarbestendig zijn naar hem!!
Ipsilonka schreef:We hoeven er inderdaad niet lang over na te denken. Het voelt zo verrekte verrot, ik heb zoveel erover gelezen en alles voor haar geprobeerd en gedaan en nog verlies ik haar.