laatst wel even,maar nu niet, wel heel veel briesen tijdens het loswerken in de bak

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
unihorses schreef:vanmiddag met rustig longeren aan halster meer briezen en stofzuigen dan schudden ! ( heb al 3 weken als enige de verzorging , en wat een verschil ! )
hanoz schreef:hallo allemaal,
Hier ook een intussen wanhopige eigenaar van een hoofdschudder... Begon 3 jaar geleden n klein beetje en sinds afgelopen week is hij niet meer goed te rijden.
Eerst altijd gedacht aan pollenallergie, maar geloof niet meer dat dat het is. afgelopen najaar al bij Laarakkers geweest, maar de trigger nog niet gevonden.
Zit nu aan een scan van z'n hoofd te denken. Iemand tips and tricks?
En hebben jullie al iets gehoord van Henry Tremaine, een engelsman uit Bristol. Die schijnt een nieuwe operatie gevonden te hebben mvt zenuwen in het hoofd.
unihorses schreef:vanmiddag met rustig longeren aan halster meer briezen en stofzuigen dan schudden ! ( heb al 3 weken als enige de verzorging , en wat een verschil ! )
PoucyWouce schreef:unihorses schreef:vanmiddag met rustig longeren aan halster meer briezen en stofzuigen dan schudden ! ( heb al 3 weken als enige de verzorging , en wat een verschil ! )
Ik heb het idee dat briesen en stofzuigen een soort van zachtere symptomen/uitingen zijn van (de oorzaak van) hoofdschudden. Mijn paard doet dat namelijk ook erg veel, veel meer dan niet-hoofdschudders. Wat is jullie ervaring?
WildThing schreef:En wat zei ze dat de oorzaak was na de doormeting?
Mag ik je vragen om welk bedrag dit dan ging? Want ik twijfel maar ga echt geen 400 euro spenderen als het niks uithaalt...