Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:Zelf doe ik nooit iets extra's onder of over de deken .. Het is of eczeemdeken, of niets
Hier verbazing allom, mijn pony lijkt helemaal geen jeuk meer te hebben? Heeft daarstraks een tijd zonder deken in de paddock gestaan (even voordat we met de koets weggingen en daarna ook omdat ik hem wilde laten rollen enzo) en hij heeft in het midden van de paddock aan de hooinetten staan eten. Normaal als de deken af gaat dan gaat hij zowat meteen naar de schuilstal en daar zielig staan te zijn .. Hij reageert ook niet meer zo heftig op vliegen (af en toe nog eens wel natuurlijk, maar niet dat bijna hysterische als er eentje rond hem zwermt zoals hij even geleden had).
Misschien doet de C4L toch meer dan ik verwacht hadOf misschien is het omdat hij nu totaal geen gras meer binnen krijgt maar dan zou ik het gek vinden dat hij eerst meer jeuk krijgt om het daarna te laten afnemen. Dus mijn gok tot nu toe is de C4L .. Of dat hij geen manen meer heeft die kriebelen?