Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. tjah ik ben natuurlijk eerste keer vel te enthousiast gewest met het smeren van de derfen
. (lees bijna volledig proefpotje in een keer) met als resultaat een zwarte hals, manen en staartbasis haha even foto zoeken zo ziet ze nu uit:

) deze kant was het ergst aangetast toen ze net kwam dus korter haar en vele korstjes en had dus hier zeer enthousiast geweest met de derfen eerste
foutje
. ik hoef geen wedstrijden mee te rijden dus het is niet zo heel erg voor mij 
. enkel ter illustratie bedoelt atm doe ik grondwerk met haar en hoop haar ooit voor karretje te kunnen spannen
Paarjde heeft 2 maand stil gestaan ivm blessure (vandaar zo dik) ik ben momenteel weer wat aan het opbouwen met grondwerk
Heeft ook wat slag in de manen en mooi lang inmiddels, wel makkelijk in de knoop te krijgen.
MirandaFuego schreef:@Chipieke, heb je wel eens op paard natuurlijk.nl gelezen wat er allemaal staat over fructaan?
Misschien zie je nog wat tips die je kunt gebruiken!
En weet je wanneer het precies gehooid is, het is nl best vaak hoog geweest in fructaan, stralend zonnetje maar s'nachts te koud.
Eerste snede is extra gevaarlijk!
suuszzzz schreef:Ik wil nu de Horze eczeemkap gaan bestellen. Maar ik twijfel over de maat. Weet iemand hoe ze vallen? Hij moet passen bij een Haflinger met hoofdstel maat Full. Ze heeft best een flink hoofd. Ik denk zelf aan L.

. Vita krijgt geen krachtvoer meer en staat op schraal gras. Ze krijgt 1x per dag hooi en 1x per dag een stukje nieuw gras. Ik ga nu weer beginnen met een kuur Drainage Compositum.
. Ik heb al antibijt spray gekocht, hopelijk helpt dat voldoende.