Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cynthiar schreef:Ik dacht dat buut en pergolide niet goed samen gaat?
dookia schreef:Vraagje van mijn vriendin met het paard met de niet zo goede resultaat op prascend. Ze heeft dus mijn DA gecontacteerd en moet gaan verhogen naar anderhalf. Zal ze over 3 a 4 weken weer een terugslag hebben?
fargo schreef:dookia schreef:Vraagje van mijn vriendin met het paard met de niet zo goede resultaat op prascend. Ze heeft dus mijn DA gecontacteerd en moet gaan verhogen naar anderhalf. Zal ze over 3 a 4 weken weer een terugslag hebben?
Neee hoor, als ze nu gaat verhogen zou ik het wel in 2 stapjes van een kwart doen en niet ineens een half erbij. Dus 3 daagjes naar 1,25 en daarna door naar 1,5. Tijdens deze eerste week met verhogingen kan het paard eerst weer ietsje suffer zijn omdat ie zich aanpast aan de medicatie maar dat hoeft niet persé.
Pastis schreef:Over het trainen ben ik wel verrast. Ik dacht net dat dit helemaal niet meer ging lukken met hem. Hij is zo fragiel geworden aan zijn pezen en spieren, ik dacht net dat ik daar meer kwaad dan goed mee ging doen. Dat is weer iets om te noteren en goed na te vragen ad dierenarts. Bedankt!