Jets schreef:Is er hier nog iemand die Omega olie Gold gebruikt? Of heeft iemand toevallig een geniaal idee om het mee te voeren? Mijn paard mag geen krachtvoer..
Equilin balancer
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fennadev schreef:Bij ons ook alleen ander vliegend gespuis nog. Wel bijtend helaas, heb de eerste daas alweer dood gemept op Alex zijn lijf. Ik wil eigenlijk ook de voorpluk beschermen dit jaar. Maar ik heb geen idee of die kappen er ook in kleine maatjes zijn.
ellepel schreef:We hebben geloof ik ook wel de neiging om alles wat vliegt te bestempelen als zomereczeemvliegje![]()
Bij osn ook vliegend spul,maar nog niks waar appie allergisch voor is.
Is toch net even wat te koud in de nachten..hier vanmorgen 2 graden..
Fennadev schreef:Bij ons ook alleen ander vliegend gespuis nog. Wel bijtend helaas, heb de eerste daas alweer dood gemept op Alex zijn lijf. Ik wil eigenlijk ook de voorpluk beschermen dit jaar. Maar ik heb geen idee of die kappen er ook in kleine maatjes zijn.
henny_w schreef:ellepel schreef:We hebben geloof ik ook wel de neiging om alles wat vliegt te bestempelen als zomereczeemvliegje![]()
Bij osn ook vliegend spul,maar nog niks waar appie allergisch voor is.
Is toch net even wat te koud in de nachten..hier vanmorgen 2 graden..
Ik denk dat dat inderdaad de reden is. Hier komt 's nachts de temperatuur ook nog niet boven de 10 graden uit. En dan prikt dat gespuis nog niet meen ik
wendy1987 schreef:Mijne vandaag geverfd met tectonik. Staat idd op verpakking 4 weken tegen knutten.
Ben benieuwd of we dit jaar beter door gaan komen.
Vroeg iemand over speedibeet. Mijne krijgt in de winter en nu ook nog zo'n 3x in de week bietenpulp. Dat gaat heel goed eigenlijk!
Ze heeft ook eindelijk geen plee borstel meer op der hoofd