Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
minikatje schreef:merk juist dat pony nogsteeds last heeft van knutjes, deken blijft hier nog wel eventjes op :
Marjo89 schreef:minikatje schreef:merk juist dat pony nogsteeds last heeft van knutjes, deken blijft hier nog wel eventjes op :
zie jij die ook vliegen dan![]()
@ blij dat heel veel de deken hier al af kan. Zie enkel gewone vliegen.
Die knutjes vraag me soms wel eens af of deze echt bestaan.
Mijn eczemer eet nu weer gras, gras zit bijna niks meer in rond dit tijdstip van jaar.
Heeeel langzaam opgebouwd met 5 min erop, 10 min en nu kan ze alweer ruim 1,5 tot 2 uur erop![]()
Ze krijgt wel ondersteuning van binnenuit van mij![]()
Sophie heeft na mijn idee ook geen eczeem meer, maar last van suikers zoals volgens mij heel veel paarden in NL
Alleen is het bijna nergens haalbare zaak om ze in de zomer geen gras te geven. & ze buiten te houden.
ydnew schreef:hebben jullie paarden bij regen meer of minder last van jeuk? hier regent het inmiddels bij een graad of 22 overdag, niet de hele dag, maar regelmatig buien...en Chris heeft nu nergens last meer van. Ook wel redelijk wind..... ik hoop nog steeds dat dit een tijdelijk iets is bij hem gezien afgelopen jaar de winter extreem nat was en de zomer juist weer extreem droog......vanaf eind juni 1 keer een bui gehad half augustus en vanaf toen leek het te zijn begonnen..... ( het blijft gek gezien hij 5 jaar niks heeft gehad hier)
Jotoma schreef:@[naam]: kan je hem niet meer repareren met naald en draad? Mn 1e rsih had ook binnen een maand 3 kleine gaatjes rond de billen en nu merk ik dat er aan de binnenkant scheurtjes komen. Waar de deken over gaat in halsdeken.. dat wat zachter is.
Marjo89 schreef:minikatje schreef:merk juist dat pony nogsteeds last heeft van knutjes, deken blijft hier nog wel eventjes op :
zie jij die ook vliegen dan![]()
@ blij dat heel veel de deken hier al af kan. Zie enkel gewone vliegen.
Die knutjes vraag me soms wel eens af of deze echt bestaan.
Mijn eczemer eet nu weer gras, gras zit bijna niks meer in rond dit tijdstip van jaar.
Heeeel langzaam opgebouwd met 5 min erop, 10 min en nu kan ze alweer ruim 1,5 tot 2 uur erop![]()
Ze krijgt wel ondersteuning van binnenuit van mij![]()
Sophie heeft na mijn idee ook geen eczeem meer, maar last van suikers zoals volgens mij heel veel paarden in NL
Alleen is het bijna nergens haalbare zaak om ze in de zomer geen gras te geven. & ze buiten te houden.