heb heb even 30 minuten in de droger gegooid nu,maar hoor erg enge klapperende geluiden, dus dat is hierna niet meer voor herhaling vatbaar.
hoe doen jullie het met regen? want om nou een extra deken te kopen gaat mij wel erg ver hiermee
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rowo schreef:Ja voor mij eigenlijk ook, maar ja ik kan beter er nog een regendeken bij kopen dan dat ie straks echt ziek is en de DA er bi moet komen. Vndaag is de deken ff af, t is ff niet anders. Hopelijk kan ik een BETAALBARE regendeken vinden.
ellepel schreef:ik bdenk me ook net wat...
ik wilde steeds een regendeken hebben waar je een hals op kon doen.
voor dit soort dagen en voor het najaar.
maar aan zo'n deken zou natuurlijk ook best een vliegenhals aan kunnen?
is wat minder warm,ze zijn langer en heeft vast wel effect.
shera schreef:De hoody is inmiddels camouflage door het rollenmaar hij blijft prima liggen. Wel de oortjes uit de gaten. Maar de hals blijft verder keurig op zijn plaats.
Sodeletuut schreef:Ik weet het niet, ze loopt aldoor naar haar buik te trappen. Maar ik dacht, kan ik niet gewoon een losse buikflap kopen en die aan de hoody vastmaken? of zijn die niet los tekoop (of kan dat niet)
Maar verder echt wel een topdeken hoor, want ze heeft verder nergens last, alleen van haar buik, benen en hoofd (die schuurt ze helemaal kaal, ze heeft allemaal wondjes)