Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zuma1 schreef:Waar halen jullie dat vandaan ? Zou zelf ook willen proberen maar het zijn van die mega verpakkingen .Ik bedoel de tectonic dan .Lijkt mij ook wel het proberen waard
Jets schreef:Een middag, avond en nacht in de regen is niet echt vergelijkbaar met een buitje
TinePine schreef:Jets schreef:Een middag, avond en nacht in de regen is niet echt vergelijkbaar met een buitje
Dat snap ik maar je weet niet hoeveel er wel is opgenomen. Zou dus niet zomaar opnieuw aanbrengen. Het is toch een pesticide. En overdoseren van permitrin bij bijvoorbeeld honden kan zeer schadelijk zijn voor het zenuwstelsel. En voor katten wordt het al niet gebruikt omdat deze er echt niet tegen kunnen.
Kiekeboefje schreef:Hoi! Ik heb een vraagje: mijn pony heeft bultjes in haar vacht, en veel jeuk. Ze rolt ook om de minuut. Ook heeft ze het snel heel warm, dus wij hebben haar luchtpijp en oksels geschoren. Hier waren de bultjes ook het ergst. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Jazzie03 schreef:Kiekeboefje schreef:Hoi! Ik heb een vraagje: mijn pony heeft bultjes in haar vacht, en veel jeuk. Ze rolt ook om de minuut. Ook heeft ze het snel heel warm, dus wij hebben haar luchtpijp en oksels geschoren. Hier waren de bultjes ook het ergst. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
dit kunnen al mugjes zijn waar ze last van heeft of luizen kunnen ook na een warme winter dus ik zou eens goed kijken of je nergens kleine beestjes in haar vacht ziet
eestheer schreef:Hoe vaak smeren jullie de tectonik?