Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikenindi schreef:ik ken t, maar indi is nu redelijk rustig nog. wel ook al wondje op haar hoofd en wondjes op haar buik, maar die zijn nu rustig...
Noah2006 schreef:Ik heb even een vraagje. Mijn Fries heeft volgens mij ook zomereczeem, maar ik weet het niet zeker. Hij heeft bij zijn voorbenen wat schilfers en heel lichtelijk wat kale plekjes. Op stal werd gezegd wat te wassen met betadine schampoo. Maar ik begin toch een beetje te twijfelen, hoe ziet eczeem eruit?
Noah2006 schreef:Ik heb even een vraagje. Mijn Fries heeft volgens mij ook zomereczeem, maar ik weet het niet zeker. Hij heeft bij zijn voorbenen wat schilfers en heel lichtelijk wat kale plekjes. Op stal werd gezegd wat te wassen met betadine schampoo. Maar ik begin toch een beetje te twijfelen, hoe ziet eczeem eruit?
Sodeletuut schreef:ikenindi schreef:ik ken t, maar indi is nu redelijk rustig nog. wel ook al wondje op haar hoofd en wondjes op haar buik, maar die zijn nu rustig...
Misty krijgt nu steeds meer plekken op haar hoofd, eerst waren het kale plekken en nu komen er ook wondjes.
Ik smeer er nu uierzalf op en dat vind ze volgens mij wel fijn
ellepel schreef:bij staart schuren even een keer goed ontwormen, en eventueel de staart een keer goed wassen.
verder goed je voeding na kijken, en of je dier niet ineens in veel gras gekomen is.